piątek, 20 stycznia 2012

Mniejsza firma w internecie. Wsparcie przy tworzeniu witryny.

Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że około 30% firm z grupy mikroprzedsiębiorstw w Polsce nie zorganizowało własnej strony internetowej i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w pracy na własny rachunek.

Zrzut ekranu templatki themeforest.net

Jakkolwiek wynik ten wydaje się być wysokim, to istnieje kilka prostych sposobów na rozwiązanie kłopotu i stworzenie w krótkim czasie trwałych podstaw pod swoją aktywność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom najczęściej sugeruję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a przy tym szybkie: zorganizowanie witryny sieciowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a dalej instalację zakupionej w internecie templatki u takich producentów jak yootheme.com.

Tak zrozumiałe podejście daje w zasadzie bezzwłoczny sukces – witryna internetowa nie tylko pokaże się w sieci ale także zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. W praktyce, w kwocie na poziomie 600 pln brutto można zrealizować wymagane cele.

Wdrożenie www nie skutkuje obecnością mikrofirmy w internecie. Bardzo ważnym jest jej optymalizacja najczęściej z pomocą doświadczonych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Priorytetem jest to, by treści w serwisie internetowym były nieustannie dodawane i dostosowane zarówno w treści jak również nagłówkach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.

Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4, Witryna 5,


Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz